ZFORCE 1000 Sport

Якщо ви шукаєте захопливих пригод, зупиніть свій вибір на ZFORCE. Лінійка мотовсюдиходів з високими характеристиками ZFORCE, до якої входить приголомшливий абсолютно новий 1000 Sport, створена для вашої наступної феєрії мандрів неуторованими шляхами. Ця машина поставляється не просто з усіма «наворотами», вона має відмінні технічні можливості. Нічого не пошкодовано для забезпечення високих експлуатаційних якостей та комфорту, щоб ви могли повною мірою насолодитися їздою та відпочинком на відкритому повітрі. Ваша наступна пригодницька історія вже чекає на вас. То ж, уперед!

від $14 300

ZFORCE 1000 Sport

Потужність 80 к.с.
Робочий об’єм 962.6 куб.см.
Макс. крутильний момент 7500 rpm
Д х Ш х В 3020x1650x1850 мм
Вага 685 кг
Шини / диски Передні: 29*9.0 R14 Задні: 29*11.0 R14
Макс. швидкість 120 км/г

Система рульового керування з електропідсилювачем

Моделі ZFORCE 1000 Sport оснащені електропідсилювачем рульового керування для забезпечення точного керування та надійної керованості на будь-якій швидкості. Рульове керування з прецизійним налагодженням, яке робить його чутливим до швидкості, є легким і невимушеним на низьких швидкостях і водночас швидко реагуючим і чітким на високих швидкостях.

Безступінчаста трансмісія

Безступінчаста трансмісія нової конструкції, яка не має мокрого зчеплення, ефективно використовує потужний крутний момент V-подібного двигуна зі здвоєними циліндрами для плавного, поступового прискорення та міцного зчеплення шин з ґрунтом для підвищеної прохідності.

Лебідка й буксирування

Будьте готові до всього, коли підкорюєте природу. ZFORCE 1000 Sport оснащений міцною лебідкою вантажопідйомністю 1 588 кг зі зручним дистанційним керуванням. Стандартний дводюймовий тягово-зчіпний пристрій здатний тягнути до 250 кг, відкриваючи можливості для ваших позашляхових пригод.

Система електронного впорскування пального

Електронне впорскування пального (EFI) разом із системою електронного керування дросельною заслінкою забезпечують точне дозування пального в різних умовах, від змін висоти над рівнем моря до перепадів температури. Точно контрольована подача пального забезпечує потужність завдяки повному згорянню, чітку реакцію дросельної заслінки та оптимальну паливну економічність в усьому діапазоні обертів.

Легкосплавний каркас

Розроблений для ZFORCE 1000 Sport новий трубчатий каркас типу люльки виготовлений з високоміцного сплаву 20CrMo, який збільшив його міцність на 10 відсотків, одночасно зменшивши вагу на 15 відсотків. Результатом є загальне покращення ходових характеристик та підвищення жорсткості для кращої керованості, а також зменшення загальної ваги для ще більшої потужності.

Роздільна система випуску

Дві вихлопні труби покращують характеристики двигуна і надають ZFORCE 1000 Sport привабливого спортивного вигляду.

Двигун

За 963-кубовим V-подібним двоциліндровим двигуном ZFORCE 1000 Sport стоять понад два десятиліття технології виробництва двигунів з рідинним охолодженням від CFMOTO. 8-клапанний двигун з двома верхніми розподільними валами та з електронним впорскуванням пального видає 59 кВт (80 кінських сил) з прискоренням 0-50 м лише за чотири секунди.

Світлодіодні фари

Ви можете сміливо продовжити свою веселу подорож після заходу сонця завдяки чіткому фокусу світлодіодних фар. Сертифіковані ECE та DOT, світлодіодні фари в автомобільному стилі мають сучасний вигляд і надають ZFORCE 1000 Sport агресивної зовнішності. На 80% яскравіші галогенних, ці фари відміно освітлюють стежки вночі.

Регульоване сидіння й кермо з регульованим кутом нахилу

Спеціальні Cидіння та Регулювання Керма
Спеціальні сидіння з регулуванням нахилу до 96 мм, дає можливість вмістити великих водіїв, що дозволяє людям різної комплекції насолоджуватися однаковим комфортним досвідом водіння. Нахил керма регулюється до 110 мм, додатково дозволяючи водіям адаптувати кабіну до своїх розмірів та уподобань.

Приладова панель з кольоровим TFT дисплеєм

Кольоровий TFT дисплей (дисплей на тонкоплівкових резисторах), який реагує на дотик вашого пальця, показує декілька важливих параметрів роботи двигуна, а також має індикатор виклику Bluetooth.

Незалежна підвіска

Незалежна чотириколісна підвіска забезпечує точний контроль та керованість для неймовірних позашляхових характеристик. ZFORCE 1000 Sport має щедрий хід довжиною 340 мм спереду та 395 мм ззаду з кліренсом 340 мм і оснащений високоефективними повітряними амортизаторами з можливістю регулювання попереднього натягу відповідно до різних умов місцевості.

Привід з можливістю перемикання на 2 або 4 колеса

Передня вісь оснащена механізмом автоматичного блокуванням диференціала, що дозволяє водієві швидко та легко переключатися між режимами двоколісного та повного приводу. Задня вісь оснащена конічним диференціалом обмеженого тертя з механічним блокуванням для оптимального зчеплення на будь-якій місцевості та здатності до прохідності в умовах бездоріжжя.

Габаритні розміри
Довжина/Ширина/Висота 3020x1650x1850 мм
Колісна база 2285 мм
Висота сидіння 395 мм
Мін. дорожній просвіт 340 мм
Мін. радіус розвороту 6,1 м
Суха вага 685 кг
Макс. навантаження 290 кг
Об'єм паливного бака 36.5 л
Двигун
Тип двигуна 4-тактний, 2-циліндровий 8-клапанний двигун з циліндрами V-подібного розташування, з рідинним охолодженням, з одинарним верхнім розподільним валом
Потужність 80 к.с.
Робочий об'єм 962.6 куб.см.
Трансмісія Безступінчаста трансмісія
Ходова частина
Привід Привід з перемиканням на 2 або 4 колеса
Гальмо Комбінована гальмівна система, гальмо на 4 колеса, стоянкове гальмо на задні колеса
Підвіска Передня: незалежна підвіска на двійних А-подібних важелях
Задня: багатоланкова незалежна підвіска
Амортизатор Передній/задній: пружинні, пневматичні
Колісні диски Передні і Задні: R14
Шини Передні: 29*9.0, Задні: 29*11.0
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.