ШАСІ
Шасі нової конструкції вигідно відрізняється від традиційної двійної рами посиленою міцністю, жорсткістю і надійністю і має вдосконалену геометрію для забезпечення конструктивної цілісності і точності керування.
CFORCE 850 XC (X8 H.O. EPS) — квадроцикл, який має покращені ходові характеристики, новітню ергономічну конструкцію й агресивний дизайн і оснащений електропідсилювачем рульового керування EPS (Electric Power Steering).
| Потужність | 65 к.с. |
|---|---|
| Робочий об’єм | 800 куб.см. |
| Макс. крутильний момент | 64 Н•м/6000 об/хв |
| Д х Ш х В | 2310x1264x1420 мм |
| Вага | 462 кг |
| Шини / диски | 26 x 9, R14; 26 x 11, R14 |
Шасі нової конструкції вигідно відрізняється від традиційної двійної рами посиленою міцністю, жорсткістю і надійністю і має вдосконалену геометрію для забезпечення конструктивної цілісності і точності керування.
CFORCE 850XC оснащений V-подібним двигуном зі здвоєними циліндрами з робочим об’ємом циліндрів 800 куб.см., з рідинним охолодженням, з одинарним верхнім розподільним валом, оптимізованим системою сухого зчеплення CVTECH, системою електронного впорскування пального BOSCH та двома паливними форсунками BOSCH, який видає максимальну потужність 65 к.с./6250 об./хв. і розвиває максимальний крутний момент 72 Н.м./6250 об./хв.
14-дюймові алюмінієві легковагі диски забезпечують відмінні ходові характеристики у різних умовах експлуатації та на різних типах місцевості, а також надають квадроциклу CFORCE 850XC агресивного й висококласного зовнішнього вигляду.
Підвіска виготовлена з міцних алюмінієвих труб і має довшу довжину ходу. Передня незалежна підвіска на здвоєних А-подібних важелях і задня підвіска на поздовжніх важелях допоможуть вам «м’яко» подолати всі нерівності на шляху.
| Розміри і вага | |
|---|---|
| Довжина/Ширина/Висота | 2310x1264x1420 мм |
| Колісна база | 1480 мм |
| Висота сидіння | 585 мм |
| Мін. дорожній просвіт | 285 мм |
| Мін. діаметр повороту | 7,8 м |
| Суха маса (з моторною оливою і повним паливним баком) | 462 кг |
| Корисне навантаження | 240 кг (разом з водієм) |
| Об'єм паливного бака | 28 л |
| Двигун | |
| Тип двигуна | V-подібний зі здвоєними циліндрами, з рідинним охолодженням, 4-тактний, з одинарним верхнім розподільним валом, 8-клапанний |
| Потужність | 65 к.с. |
| Робочий об'єм | 800 см³ |
| Трансмісія | Варіатор |
| Ходова частина | |
| Привід | Привід на 2 колеса / повний привід / повний привід з блокуванням |
| Гальма | Переднє/заднє: гідравлічне |
| Підвіска | Передня: незалежна підвіска на подвійних А-подібних важелях
Задня: незалежна підвіска на поздовжніх важелях |
| Амортизатор | Передній/задній: пружинно-масляний амортизатор |
| Колісні диски | Передні: 12х6,0; 14х7,0 АТ
Задні: 12х7,5; 14х8,0 АТ |
| Шини | Передні: 26х9-12; 26х9-14
Задні: 26х11-12; 26х11-14 |
| Регламент | Схвалено Регламентом ЄС 167, 168 |
18 фото

+17
+13
