ZFORCE 1000 Sport R

Завдяки міцній стойці завширшки 162 см, ще більшій потужності (90 к.с.) і маневреній керованості CFMOTO підняв всюдихідність SSV на новий рівень. Масивні 29-дюймові шини, встановлені на стильні та міцні 14-дюймові алюмінієві колеса з бедлоком, створюють основу для зчеплення з землею на цьому потужному спортивному боці. Тримайтеся міцніше та готуйтеся до захоплюючої поїздки!

від $16 850

ZFORCE 1000 Sport R

Потужність 90 к.с.
Робочий об’єм 963 куб.см.
Макс. крутильний момент 87N·m@6750 rpm
Д х Ш х В 3020×1635×1850 мм
Вага 705 кг
Шини / диски Передні: 29*9.0 R14; Задні: 29*11.0 R14

ПІЗНАЙТЕ НОВИЙ ГОРИЗОНТ

Завдяки міцній стойці шириною 64 дюйми, потужності двигуна 90 к.с. і маневреності CFMOTO підняв всюдихідність SSV на новий рівень. Він працює так само агресивно, як і виглядає, з гострими лініями та м’язистою стійкою, які виділяють його серед натовпу SSV. Масивні 29-дюймові шини, встановлені на стильних і міцних 14-дюймових алюмінієвих колесах з кріпленням, створюють основу для міцного зчеплення з землею на потужному спортивному боці. Тримайтеся міцніше та готуйтеся до захоплюючої поїздки.

ЛІТРОВИЙ V-TWIN ДВИГУН

Завдяки змінам у впуску, випуску та головці блоку циліндрів V-подібний двигун з рідинним охолодженням і вприскуванням палива видає 90 к.с., забезпечуючи найкраще поєднання довговічності та продуктивності тим, хто шукає адреналіну та пригод. Двигун має технологію BOSCH EFI для стабільної потужності в усьому діапазоні обертів, гарантуючи, що потужного крутного моменту у 87 Нм вистачить для пригод будь-якого розміру.

ДВА РЕЖИМУ РОБОТИ ДВИГУНА

Приголомшлива продуктивність у ваших руках завдяки можливості вибору двох режимів: SPORT або NORMAL. Встановіть рижим роботи двигуна відповідно до місцевості та/або ваших уподобань. Якщо ви хочете отримати більше продуктивності та потужності, перемикайтеся в спортивний режим і дивіться, як за вашою спиною летить пил.

ПРУТКЕ КЕРУВАННЯ

Завдяки ідеальному поєднанню міцного шасі, швидкого перемикання EPS і вдосконаленої керованості ви можете прискорюватися з поворотів із приголомшливою потужністю та з легкістю керувати на пересіченій місцевості. Удосконалення підвіски покращує керованість, а також зменшує радіус повороту для підвищення маневреності. Завдяки зручності електричного підсилювача керма ви можете маневрувати швидше та легше.

ЕВОЛЮЦІЯ ШАСІ

Цей мотовсюдихід отримав дорожній просвіт 340 мм, незалежну передню підвіску з подвійними А-подібними важелями та конструкцію задньої підвіски QUADLINK на поздовжньому важелі, яка також оснащена повністю регульованими газовими амортизаторами спереду та ззаду, 14-дюймові диски з Bedlock та 29-дюймові шини AT. Налаштуйте продуктивність підвіски на ходу для неперевершеного долання бездоріжжя на всьому шляху, від швидких піщаних дюн до технічних скелястих каньйонів і всього між ними. Без інструментів змінюйте компресію та амортизацію відбою комбінованих амортизаторів, які були розширені до семи налаштувань.

БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ TFT ДИСПЛЕЙ PULSE

Інтерфейс водія оновлено за допомогою 5-дюймового TFT-екрану. Два режими потужності SPORT і NORMAL мають унікальні інформаційні дисплеї в різних колірних схемах і інтерфейси користувача, які можна вибрати. Колір панелі дисплея змінюватиметься, коли автомобіль прискорюється, додаючи динамічного захоплення. Стандартне підключення Bluetooth навіть пропонує сповіщення про телефонний дзвінок, тож ви нічого не пропустите.

ПРЕМІУМ КОНФІГУРАЦІЇ ЗАВОДСЬКОГО СТАНДАРТУ

Світлодіодні ліхтарі RIDEVISION, лебідка на 3500 фунтів, дах, захисні рейки… він поставляється з довгим списком заводського обладнання, яке більшість виробників залишають як опцію.

Габаритні розміри
Довжина/Ширина/Висота 3020×1635×1850 мм
Колісна база 2285 мм
Мін. дорожній просвіт 340 мм
Мін. радіус розвороту 6,5 м
Вага 705 кг
Макс. навантаження 290 кг
Об'єм паливного бака 30 л
Двигун
Тип двигуна 4-тактний, 2-циліндровий 8-клапанний двигун з циліндрами V-подібного розташування, з рідинним охолодженням, з одинарним верхнім розподільним валом
Потужність 90 к.с.
Робочий об'єм 963 куб.см.
Трансмісія Безступінчаста трансмісія
Ходова частина
Привід Привід з перемиканням на 2 або 4 колеса
Гальмо Комбінована гальмівна система, гальмо на 4 колеса, стоянкове гальмо на задні колеса
Підвіска Передня: незалежна підвіска на двійних А-подібних важелях (хід 340 мм)
Задня: багатоланкова незалежна підвіска (хід 395 мм)
Амортизатор Передній/задній: пружинні, пневматичні
Колісні диски Передні і Задні: R14
Шини Передні: 29*9.0, Задні: 29*11.0
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.